Belangrijk:

  • Verwijder uw oude Office pakketten
  • Verwijder uw Office 365 pakketten
  • Zorg dat u bent verbonden met het internet tijdens het activeren

Voert u deze stappen niet uit dan kan dit conflicten opleveren met de activatie van uw aangeschafte pakket!

Installatie en activatie Office MAC

 

  1. Verwijder alle oude Office programma’s alvorens u de installatie begint.
  2. Download Office voor Mac via hier
  3. Na het downloaden opent u Finder, navigeert u naar Downloads en doet u dubbele klik op “Microsoft Office Installer”
  4. Lees de softwarelicentieovereenkomst door en klik vervolgens op Doorgaan.
  5. Selecteer “Akkoord” om door te gaan
  6. Klik op “Doorgaan” om de installatie te starten.
  7. Voer indien benodigd, uw inlogwachtwoord in van uw Mac apparaat en klik op Software installeren.
  8. Klik op sluiten zodra de installatie is voltooid.
  9. Opent u hier na 1 van de Office apps zoals Word.
  10. Hier wordt u gevraagd de Licentiecode (productkey) in te voeren, deze vind u in de door ons verstuurde email.
  11. Uw licentie is succesvol geactiveerd!

Is uw activatie niet gelukt, neemt u dan contact op met onze klantenservice.