FAQ - Friendly Asked Questions

Hier vindt u de meest gestelde vragen omtrent onze dienstverlening.

Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met de klantenservice.


Geen probleem, wij helpen u graag op weg.
U kunt bij problemen contact opnemen met de klantenservice.

Normaal gesproken zou de email binnen 0 tot 10 minuten in uw mailbox moeten aankomen.
Heeft u geen email ontvangen. controleert u dan ook uw spam en junk box.
Heeft u na 30 minuten nog geen email van ons ontvangen, neemt u dan contact op met de klantenservice

Een digitale licentie is exact hetzelfde als een hard-copy licentie, echter leveren we de licentie digitaal aan zonder CD of hoesje.
Voordeel hier van is dat u niet hoeft te wachten tot de bezorger is geweest maar u de licentie direct in uw mailbox treft na betaling.

Wij verkopen geen hard-copy licenties.

Ja, onze software licenties zijn compatible met zowel 32 bit als 64 bit. Wij adviseren altijd om indien mogelijk 64 bit te installeren en te gebruiken voor een optimale snelheid van uw software.

Normaal gesproken zijn onze licenties geldig voor 1 computer tenzij nadrukkelijk anders vermeldt.
Heeft u een grote partij licenties nodig? Neem dan contact met ons op voor een prijs op maat!

U kunt bij ons betalen met:
iDEAL
Paypal
CreditCard
ApplePay
Giropay
Paysafecard
SOFOT Banking
Cadeaukaarten

Ons betalingsverkeer word uiteraard uitgevoerd via een versleutelde HTTPS verbinding voor een zo goed mogelijk beveiligde transactie ter bescherming van uw en onze gegevens.


Heeft u in uw mailbox ook gekeken tussen de SPAM berichten?
Soms kan het voorkomen dat de email in uw spambox terecht komt.
Is de email hier niet te vinden? Neemt u dan contact op met de klantenservice.

De licentie word na ontvangst van uw betaling, direct per email verstuurd. Dit gebeurd 24/7 en 365 dagen per jaar.

Uiteraard zijn al onze licenties legaal en officieel ingekocht via de officiële Europese inkoop kanalen.